Χρήση μάσκας από το προσωπικό, μαθητές και συνοδούς μαθητών στο ΚΕΣΥ

K.Y.A. Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 (ΦΕΚ Τεύχος B’ 3780/08.09.2020) Άρθρο 2 / Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας … 2. Κατά τη διαδικασία υποστήριξης από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) ή Σχολικό Νοσηλευτή, καθώς και στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και… Read More

Η Eιδική Αγωγή και η Ενταξιακή Εκπαίδευση στη Δυτική Ελλάδα

Πίνακας Ανακοινώσεων και Ψηφιακός Φάκελος Υλικού ο οποίος ανανεώνεται συνεχώς, για την ενημέρωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ των σχολικών μονάδων της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας: https://el.padlet.com/dzisimopp2/c5u2by3j38dhmcm7 Του Δημήτρη Ζησιμόπουλου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ΕΑΕΕ, ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας

Είναι τελικά η γεωμετρία το πιο εφιαλτικό μάθημα για γονείς και μαθητές;

Γεωμετρία το πιο ‘εφιαλτικό’ μάθημα για γονείς και μαθητές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Χαρακτηριστικά παραδείγματα που μαρτυρούν την αντίληψη αυτή για το μάθημα της Γεωμετρίας γίνονται αρκετά αισθητά στην καθημερινότητα μας. Σε ένα παιδικό party γενεθλίων για παιδάκια… Read More

Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών παράλληλης στήριξης, βοηθητικού προσωπικού και σχολικού νοσηλευτή για το σχολικό έτος 2020-2021

68856/Δ3/05-06-2020 – Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2020-2021.

Το πλαίσιο πραγματοποίησης των Πανελλαδικών εξετάσεων υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Φ.251/69037/Α5/05-06-2020 Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αναφέρονται στο Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ… Read More

Η αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου μέσω της φιλαναγνωσίας

Σκοπός αυτού του άρθρου είναι να βοηθήσει τους γονείς να εκπαιδεύσουν τα παιδιά τους ώστε να αξιοποιούν τον ελεύθερο τους χρόνο μέσα από την ενασχόληση με την ανάγνωση βιβλίων, η οποία όμως θα αποτελεί μία απολαυστική διαδικασία και όχι καταναγκαστικό… Read More

Ζητήματα δεοντολογίας στην παροχή υπηρεσιών συμβουλευτικής σταδιοδρομίας από τα Κ.Ε.Σ.Υ. της χώρας με αφορμή τον Κορονοϊό Covid 19

Έγγραφο του ΕΟΠΠΕΠ (12538/30-4-2020) Αγαπητοί Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας, Μια σειρά από σύγχρονα κοινωνικοοικονομικά δεδομένα, όπως η αύξηση της διάρκειας της εκπαίδευσης, του εργασιακού βίου και των απαιτήσεων της αγοράς εργασίας σε γνώσεις και δεξιότητες, η ραγδαία πρόοδος της τεχνητής νοημοσύνης και… Read More

Παρέμβαση στην κρίση, ψυχολογική υποστήριξη σε καταστάσεις κρίσης. Οδηγίες για γονείς σχετικά με τον COVID-19

Παρέμβαση στην κρίση, ψυχολογική υποστήριξη σε καταστάσεις κρίσης. Οδηγίες για γονείς σχετικά με τον COVID-19. Τι συνιστά κρίση; Ποιες μπορεί να είναι οι κρίσεις στη ζωή του παιδιού; Ποιες είναι οι αντιδράσεις των παιδιών στην κρίση. Τι πρέπει να περιμένουμε;… Read More

Συμβουλές για γονείς – Τι λέμε στα παιδιά για τον κορωνοϊό

Το ΚΕΣΥ Ηλείας ανταποκρινόμενο στις νέες ανάγκες που προκύπτουν συνεχίζει να στηρίζει τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές. Ερχόμενοι αντιμέτωποι με τις νέες εξελίξεις αναπροσαρμόζουμε τον τρόπο επικοινωνίας και διαχείρισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Προστατευόμαστε από τον Covid-19 και συνεχίζουμε… Read More

Περνώντας Δημιουργικό Χρόνο με τα Παιδιά μας

Το παιχνίδι παίζει σημαντικό ρόλο στην ομιλία του παιδιού εφόσον αποτελεί πηγή ερεθισμάτων που επιτρέπουν στα παιδιά να εξερευνούν και να κατανοούν τον κόσμο γύρω τους, χρησιμοποιώντας τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες για την αλληλεπίδραση τους με το περιβάλλον τους. Είναι… Read More